ullared!

Idag var det ullared för hela slanten med mami, lilsis och sötpeter. Jag fick köpt en del underkläder (blandannat supersöta benvita trosor helt i spets), en ridjacka och lite sminkgrejer. Dagkräm köpte jag en jag har haft förut som är lätt tonande. Whatever, den luktar ganska gott!
På vägen hem körde vi textlifabriken och Freeport i kungsbacka som jag inte rekommenderar för någon. Jag dog av tristess efter ungefär tio minuter. Kul AB.

Imorgon blir det stallet halv åtta på morgonen, hem och duscha och sedan upp och fika hos farbror Peter i Partille. En sväng på Allum ska vi nog hinna med innan också. Sedan hem till Peter och ha myskväll hela kvällen! Det längtar jag efter! Sedan på lördag blir det stan, passa Rocko och sedan kalas i Sjuntorp. Usch vilka upptagna människor vi är.

Nu ska jag inte och krypa ner under täcket i min säng där Peter redan ligger. Ouh, mys. Han snarkar sött där inne. Så nu får ni ha en trevlig kväll så hopaps jag att få tid att skriva snart (:
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0