Time to dance

image27

Idag var det läkarbesök igen efter hela förmiddagen hemma. Usch, vad tråkigt det är att vara sjuk.
Och bara groteskt äckliga människor på tv. Usch!

Iallafall så berättade jag att det inte hade hjälpt att byta p-piller (eller jo, det gör inte ont efter sex längre) så det kunde inte ha varit dom. Hon misstänkte att det kunde vara grus, nästan som njursten fast mindre, alltså njurgrus (finns ordet?) .
Så nu har jag fått en medicin som ska rensa systemet liksom och förhoppningsvis ska det gå över innan jul annars blir jag remitterad till en urolog. Så jag känner att nu finns det faktiskt hopp igen. Det ska firas. 
Dock fortfarande utan socker. 

Älsklingstroll ligger i min säng och vilar. Tidigare i eftermiddags slog jag in hans födelsedagspresenter. Ouh, så fina de blev och åh vad glad han kommer att bli!
Nu ska sötpojkarna få mat och vatten och sedan blir det kvällsmat för oss.
Massa mys ikväll, wiiihiii!

Ha en trevlig kväll!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0