surrender

Lång dag i skolan med låånga lektioner fast draman var kul som vanligt, fast Pontus påminde om att vi ska ha bestämt bok till svenskan tills imrogon Och ha med den! Tack för den, mer stress..

Red Fantom idag och det behövdes, han gick jättefint och jag var verkligen supernöjd med honom! Sist gång i paddocken gick ju sådär (det var första gången jag red Fantom då) men idag vart jag jättenöjd!

Och nu sitter jag och gör helt onödiga saker egentligen .. Ska hämta tyska och geografiböcker, sätta på Kent och lägga mig i sängen sedan och försöka få lite pluggat .. Jag har keine lust att plugga men man är ju så illa tvungen. Nästa vecka ser förjävlig ut, det är nästan tur att Peter jobbar lördag så jag kan sitta hos honom och plugga *suck*

Nu ska jag göra lite nytta!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0