sjuk..

Jahopp, då var det tisdagh och jag är sämre än igår. Jag ska aldrig mer vara snäll. Någonsin.
Underbart att bli sjuk bara för att man ska fejka att man är det. Men men, det är inte mycket att göra åt nu.
Är inne på min andra tekopp idag, efter min tupplur såhär på förmiddagen. Tydligen var det någon som inte alls tyckte att man borde sova när man är sjuk så det ringde som fan här ett tag. Morr.

Håhåjaja och inte är det något bra på tv eller någon rolig människa inne på msn. Inte som skriver iallafall.  
Sitter och försöker klura lite på julklappar iaf och är väl kvar på samma punkt som igår. Har lite idéer, iallafall vad jag ska ge Nina, Peter och Ria. Lyckat, tre personer. Men pappas julklapp är ju klar liksom plus att systra mi och jag har en på gång. Woho.

Peter fick en Supersnygg klocka av Nettan igår som passade honom superbra, det var knappt att han ville ta av den när han sov. Med tanke på att han rör sig ganska mycket på nätterna och kan slå ut med armarna ibland så blev han mer eller mindre tvingad av sin flickvän. Usch på mig!

Nae, om man skulle ta och få något vettigt gjort? Antagligen kommer det att växlas mellan tv och dator hela dagen tills mamma kommer och hämtar ikväll ..  Inte ens äta orkar man ju, suck. Citroner finns, det blir nog bra lunch. Suck, jag är hopplös på att vara hemma. Är jag sjuk eller ledig så äter jag ingenting. Nej, jag får gå och fixa mig lite müsli iallafall!
Antagligen lär jag skriva åtta blogginlägg till idag liksom, woho.
Pöss och adjö sålänge 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hehe, lätt att du skriver att klockan var snygg bara för att du vet att jag läser här... ;-)
Krya på dig får jag väl säga då, stackare som är sjuk... Lovar att skriva i min blogg sen så att du har nåt att se fram emot i alla fall... ;-) Kram på dig!

2007-11-27 @ 14:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0