My sweet shadow

Argh.
Jag har sockerabstinens. Jösses.
Bestämde mig efter ett träningspass igår att bli duktig och bara äta godis på lördagar och sådär.
Att dra ner på sötsakerna på veckorna iallafall och bli lite mer nyttigare eftersom jag äter sötsaker i någon form varje dag. Och så har det varit sedan jag började gymnasiet liksom.
Så nu är det ändring.
Och plågsamt är det! Hela dagen har jag sett de andra äta chokladbollar och dricka coca cola och jag har inte ens tillåtit mig själv att smaka. Inte att ta en enda liten bit.
Gud, ge mig nobelpriset.
24 timmar har jag snart hållt ut och bättre blir det bara. Imorgon ska jag nog försöka ta mig en promenad bort till Sportlife och få tränat igen. Det är kul att träna när man börjar få lite resultat.

Pluggandet går väl sådär bra. Jag och en klasskamrat är överens om att läraren är hopplös och att det inte går att förstå. Har sovit en stund på eftermiddagen vilket börjar göra mig själv lite nervös.
Jag har ingen lust alls, inte alls. Det enda jag orkar koncentrera mig på är läkaren imorgon.
Om dom nu kan göra något, vilket jag tvivlar på.

Håhå, jaja.
Väntar på att mamma ska komma hem från handlingen så jag kan få fruktsallad (jag kunde inte följa med eftersom jag har ont igen) och på att det onda ska försvinna så jag kan gå ner och städa hos de stackars kaninerna. *suck*

Hej, jag vet vad jag vill ha i julklapp. Ge mig biljetter till Korn och Bullet for my Valentine. tack!
Någon som är med på Korn?
Man borde börja önska sig nu, det är en jävla press från alla håll men jag har ingen aning om vad jag önskar mig.
Kom precis på att jag måste slå in Peters presenter idag också, usch vad jobbigt det blev. Haha, Orka klaga mer liksom.
Men jag är fedt nöjd med vad jag har fått köpt iallafall och sådär även om det var lite panik och besvikelse i förrgår .. Men med lite hjälp och lite mailande har det nu lyckats. Och min kära svägerska (tycker fortfarande att det är ett läskigt ord på något sätt även om nettan är världens snällaste) har hjälpt mig med 1-årspresenten vilket uppskattas mycket.

Nu hörde jag mamma nere i hallen, FRUKTSALLAD!
ha en trevlig kväll!
PössWösh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0