movienight!

Underbar dag, not.
Datorn i skolan hänger sig, jag måste skriva en sammanfattning av de första kapitlen i boken om Kent och jag har ätit äppelkaka till lunch vilket antagligen kommer göra så att jag svimmar på vägen från stallet på grund av näringsbrist. Bra Rebecka!

Och ikväll är det movienight, tjoho, med the homies och sedan åker jag och Peter hem till honom, lalala. Slynan ska jobba lördag så jag blir ensam med en massa plugg *suck* förhoppningsvis finns det trevliga personer på msn att prata med (be there, fuckers!). Nej, det behöver verkligen pluggas ...

Homiesarna sitter bredvi och spelar något tyskt snake-liknande spel med en massa färger. Orka vara så jävla engagerad. Sedan är det svenska och sedan stall, yeah.
Rida rida ranka. Men det regnar så jag funderar på vart och hur jag ska rida. Antagligen runt skyttebanan men genom genvägen med tanke på att det lär vara blött i skogen.
Nej, nu skriver jag bara för skrivandets skull igen..

Ha en bra dag, skriver förhoppningsvis mer ikväll!
Pöss och hej - leverpastej

Kommentarer
Postat av: Emmz

Bra att du trivs i ditt nya stall :) lycka till med plugget Bexx !

2007-11-10 @ 13:04:50
URL: http://vowsofsilence,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0