måndag 5'e november

image7


Kuk i mensverk, kuk i att inte kunna vara med och göra någonting - som vanligt.
Usch, vad jag svär men orka? Efter magsjuka och urinvägsinfektion är nog mensverk det värsta jag vet.
Det ligger nog delad andraplats med urinvägsinfektion tror jag. Men det är bara att välja; äta dom gamla p-pillren och ha kvar infektionen eller ta dom nya och ha lika ont av mensvärk som innan jag fick p-piller från början. pest eller kolera liksom.

Whatever, har haft mycket skönt lov och det har spenderats med folk jag tycker mycket om. Det vill säga Peter, Fantom och småpojkarna. Peter sov här i nat och kommer ikväll igen, jag börjar bli sjukligt beroende av honom nu. Undrar om det verkligen är bra ..
Träffade Linus på vägen hem från skolan förut och han följde med hem och vi drack te. Han är snäll Linus :)

Jag ska sluta tjockäta godis så jag kommer i mina nya jeans någon gång. Nu väntar en stund framför parlamentet och vila litegrann också. Ha en trevlig eftermiddag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0