Lunacy Fringe

image6

Hihi, tydligen var det ambitiöst av mig att träna igår. Tjoho! nu har jag gjort mitt denna månaden!
Mest för att mami inte skulle behöva åka själv.
Men hurtiga var vi, som fan, som tränade i en och en halv timme. Mami är bäst att träna med!
Ambitiös, njae. Men tack som fan iallafall :)

Idag sitts det hemma som vanligt, ska försöka sluta ha ont så jag kan gå till skolan vilket inte är det lättaste.
Suck, vad trött jag är på det här. Från sju till kvart över tio på toaletten. Mina lår sover fortfarande.
Har suttit och spelat sims en stund, djurvarianten, och byggt ett mycket fint hus till mig och min schäfer.
Hunden springer mest runt och skäller och äter på mina möbler. Suck igen. Men det är själva byggandet som är det roliga.

Och hungrig är man men ingen ork att äta. Kaninerna ska iallafall få mat!
Sami har gjort stora framsteg sen han kom. Alla sår har läkt och pälsen är tjock och blank nu, till skillnad från när han kom och såg loppbiten ut. Sedan har han blivit mycket mer social också och det tycker vi om. Lillasyster tog fint kort på honom i lördags med jätteröda ögon tyvärr.
kort från de senaste dagarna kommer längst ner!

håhåjaja, peter är och jobbar duktigt. prins!
igår såg vi på film och jag grinade som vanligt. men vad gör man inte när mor och son återförenas? 
tårarna rann som tusan!

jaja, det skrivs säkerligen mer under dagen.
nu ska jag på toaletten och ha mat!
hejsvej!
knock me out



BILDER

 image10
fyllekaninen timo vill ha pinã colada







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0