Let me go

En blåvittsupporter ~40 ska precis till att beställa vid kassan.
Butiksbiträdet ~30: Vad vill du ha?
Blåvittsupporter: Öh... ge mig en hel special och... en kebabburgare!
Butiksbiträdet: Okej.
Butiksbiträdet gör specialen och kebabburgaren och räcker över maten.
Butiksbiträdet: Där har du. Var det något mer?
Blåvittsupporter: Ehm... ah, ge mig en stor stockholmare också.
Butiksbiträdet går omedelbart, utan förvåning, och hämtar en Pucko.


Grattis till dagens virrigaste som lyckas radera sin pojkvän ur sin mobil det första hon gör på morgonen!
Som tur är kunde jag jobb, mobil och hemnummer i huvudet! Puss på mig ..

och Usch
för långa kvällar med en massa plugg, en sådan är det ikväll igen. Och nu kom jag på att jag måste skriva till svenskan imorgon också. Jösses.
Menmen, istället för att plugga och vara duktig så att jag får prata med söttroll sedan så sitter jag inne på tjuvlyssnat och bloggen. Inte bra, Rebecka!
Men jag håller faktiskt på att lägga in Kent på mobilen så att jag kan lyssna på dom när jag pluggar sedan plus att jag Måste faktiskt gå ner för att hämta historieboken innan jag kan börja.

Och ikväll är det Prison Break! Utan Peter .. Så jag får nöja mig med lillasysters sällskap istället. Och jag måste duscha efter idrotten också.. Åh, alla dessa jävla I-landsproblem. usch på dom!
Vi hade redskap på gympan och som gammal NIF-gymnast var det faktiskt ganska roligt även om jag inte är vig för fem öre, är lika osmidig som ett kylskåp och har samma kroppsform som en ko!
Men som sagt, I enjoyed it!

Och för första natten på vet inte exakt hur många dagar sover Peter och jag i varsin stad, mitt största I-landsproblem just nu efter att jag inte har några pengar till hans födelsedagspresent eller att min tilltänkta 1-årspresent inte görs längre och inte säljs någonstans. JÄVLA SKIT!
men men, mami hämtar nya sängen sedan, tjoho! Hade ju behövt följa med och köpa spån och hönät till mina kaninisar.
Dom fick förresten flytta ner i källaren igår eftersom det tydligen stryker rävar i området, woo. När räven inte har setts på länge får dom flytta ut igen men lillpojken måste kastreras innan de kan flytta till nya buren så det lär ju ta ett tag! menmen, de verkar iallafall trivas där nere.

Igår hade vi mycket trevlig dag.
Upp på morgonen och äta frukost, baka kladdkaka och sedan farsdagfika med Peters syster  Nettan och hennes pojkvän. Vi tog tåget till Trollhättan, åkte till Jysk och köpte en ny säng till mig och sedan drog vi oss hemåt och lagade farsdagmiddag åt min far. Jag fixade iordning för småpojkarna och sedan åkte vi och hyrde filmer och köpte godis. Sedan satt hela familjen och tittade på The Departed och mös i soffan!

Faster Sabina, hennes man och Moa var här och hälsade på och berättade att Moa ska få ett syskon, alltså ska jag få ytterligare en kusin! Det ska bli kul faktiskt, det var mer oväntat än när de väntade Moa men lika roligt för det! 

Usch, nu skriver jag bara en massa..
Ska försöka ta mig i kragen och sätta mig med böckerna tror jag. Och vänta på mat! *starving*
Hoppas att min engelskalärare har fått min läsdagbok nu. jag tror att hon hatar mig. *murgh*
Menmen. Ha en trevlig kväll!
Pöss å Pörr

Praying for love in a lap dance and paying in naivety

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0