GRATTIS PETER!

Idag fyller älsklingstroll 21 år och jag är här och firar för fullt. Olyckligtvis lyckades jag bli sjuk och sitter och snorar och är nu inne på min åttonde tekopp idag. Frukost på sängen lyckades jag fixa till min prins i allafall och han verkade ganska glad för det även om min "ja må han leva"sång inte var den bästa med kraxig hals. Ett egengjort checkhäfte fick han iallafall med lite presentkort på massage och såna grejer.   
Och mysmorgon har vi haft. Tihi.

Och om cirkus tio minuter kommer systrarna med pojkvänner hit och äter tårta vilket ska bli mycket trevligt.
Jag ser fra emot chokladkakorna, även om det är måndag. Fy på mig. Det blir lätt för mycket godsaker när man är förkyld. Jag snodde en skål med glass när Peter var och handlade tidigare. Fy på mig!
Synd bara att jag inte kommer ut till Fantom imorgon heller. Nu har jag inte varit där på två veckor .. Bra medryttare ab här. Nej. Måste be om ursäkt för detta.

Och har suttit och klurat på julklappar idag. Både till min familj, pojkvän, hans familj och till några ur min släkt.
Peters pappa fick för tidig julklapp i lördags vilken jag tror vad ganska uppskattad. Systrarna hans får nog något liknande. Jag älskar att ge bort presenter. Wihi vad kul det är. Bättre än att få faktiskt, då behöver man inte få dåligt samvete att man inte köpte något bättre till den andra.
Men men, att pyssla ihop något fint är inte svårt. Jag har tydligen talang för det där. vad nu det betyder.

Nu ska jag dricka klart mitt te och borsta tänderna!
Pöss och hej!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för fikat igår! Blir jätteglad för en krans, vettu... Men gärna innan jul så den hinner vara framme och förgylla tillvaron lite...
Kram på dig - å se till att komma dig iväg till Fantom! Ta med en krans till ägaren där med så glömmer hon säkert att du inte varit där på ett tag...

2007-11-27 @ 09:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0