Du sover sött ..

Snark snark låter det från sängen. Peter ligger och snusar sött och jag sitter vid datorn då jag är überpigg.
Bättre att jag underhåller mig här istället för att ligga och störa honom. Dricker te och pratar djupt med Elin som är mycket bra att ha. Tack!
Imorgon är det Peters födelsedag men han fick öppna ett paket redan ikväll bara för att jag är snällast i världen.
Biljetter till Timo Räisänen fick han, sötungen! Och han verkade ganska glad faktiskt.

Idag var vi på Ikea med svägerskan Marie och köpte grejer till Peters rum. Han är typ stenrik jämt och vill alltid till Ikea och handla. Ja, gullegubben. Men shoppandet tar på honom, fast nu har snarkningarna upphört.
Underbart med en pojkvän som pratar i sömnen, man får höra så mycket roligt. "inte så, det blir fel då" fick jag höra här förut. Och någonting om att ringa ovh träffa andra och sådär. Nu börjar det snarkas igen :)
En ny bokhylla köpte han och dörr till den, det blev jättefint och med den nya möbleringen är rummet mer avdelat til en arbetsyta och en sovyta. Fett mycket mysigare.
Och nya ramar och två boxar plus en jävla massa galgar. Men galgar är ju alltid bra att ha! Man kan ju leka Kapten Krok.

Och imorgon kommer båda svägerskorna med pojkvänner och äter tårta som jag måste upp och baka imorgon. Jag vill göra något med marsipanrosor, jag är proffs på marsipanrosor. Och att binda kransar!
Pyssel av allt slag är det bästa som finns. Gah, jag kommer att pyssla ihjäl mina barn när jag bli stor. Jisses.
Nu ska jag se om Nettan har skrivit något idag *hoppas* och sedan ska jag nog börja strippa av mig och lägga mig i sängen och se slutet av Sagan om Ringen. Underbart att näsan har slutat fungera. SKIT!

Jaja, godnatt och sov så gott!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Nettan

Å jag som inte hade skrivit något.... :-( Ska sätta mig och göra det genast! Fy på mig.

Ha en bra dag. Ser fram emot en (liten) bit av tårtan sen. Satte ju mig på diet, så det kan inte bli så mycket.... *kram*

2007-11-26 @ 10:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0