den hopplösa delen av mänskligheten



Jo, ni är underbara
för det mesta och vi skulle klara oss lika dåligt utan er som ni skulle göra utan oss, men killar; ni är hopplösa! Iallafall en del av er. Hej och ha hoppats på myskväll sedan tidig förmiddag och vart finns min prins nu någonstans? Jo, han ligger i min säng och sover.
vad gör jag? Jo, jag letar runt på varenda sajt på internet för att hitta den perfekta födelsedagspresenten / julklappen / ettårspresenten till samma person. Jippi liksom.
 
Och det känns fan ännu mer hopplöst med tanke på att jag kom på Den Perfekta 1-årsdagspresenten. Det är bara det att den inte finns längre, den varken görs eller säljs. Så nu sitter jag på tradera, blocket och alla andra annonssajter på nätet och letar om någon, kanske eventuellt, säljer detta. Det är halvt på skoj och halvt seriöst, det är tanken som räknas och det är mycket tanke bakom det här...

Åh, hopplöst allting känns då. prov både torsdag och fredag och jag bara orkar inte plugga. Jag har ingen lust att gå i skolan överhuvudtaget. Jag vill jobba nu! Schnell! Kuk i att gå till skolan. Vore det inte för att jag har typ världens underbaraste klass skulle jag hoppa av direkt! Fast få vara hos Peter jämt vore inte heller fel .. Men han sover ju ändå..
Och på tal om skolan blev vi plågade med Lars Winnerbäck på svenskan. Jag tror vår lärare hatar oss, det måste hon ju göra? Åh, sug kuk. jag, Fredrik och Pontus protesterade och ville ha Kent istället men det fick vi inte. Jag har aldrig haft sämre svenskalektion. Död åt Winnerbäck. Till och med Tokio Hotel på egnelska är bättre!

Kikar på gamla bilder på datorn också, från -05 och -06. Kul, mycket minnen och saker som hänt genom åren. Det är kul med minnen, faktiskt.
Idag passade vi Moa och hon var söt som alltid och jag tror atthon börjar bli lite småkär i Peter. Sötunge liksom. Hon ska sova här någon helg och ska bestämt sova i samma säng som oss. Underbara skitunge!
Och jag stötte på Rimbo, Niklas och deras vän på torget idag och blev massa glad! Måste träffa boysen någon dag, vi hade ju fedt kul sist menar jag! Jaja, det är mycket man borde göra men aldrig hinner..
Imorgon blir det ridning i paddock och träna dressyr vilket otroligt nog ska bli ganska kul faktiskt!

Ha en bra kväll!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Död åt dig.

2007-11-10 @ 17:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0