blow me a kiss!

Grattis, jag har varit "frisk" och fått må bra i ett antal veckor efter bytet av p-piller med några få undantagsdagar då jag har haft lite ont. Satt och frös hela förmiddagen i skolan och fick plötsligt väldigt ont och tar bussen hem.
Efter 40 minuter på toaletten med smärtor igen kommer jag på den lysande idén att ställa mig i duschen. genomfrusen som jag är sätter jag på vattnet och går för att hämta mjukisbyxorna, tjocktröja och raggsockorna.
När jag sedan kommer ner till duschen igen är den fortfarande kall så jag går upp till mamma och undrar vad som är fel.
 - Fjärrvärmen är avstängd idag, får jag som svar. Idag är Inte rätt dag.

Nu sitter jag här efter ytterligare toalettbesök och försöker tänka på annat. Funderar på om jag verkligen ska åka till skolan och vara med på mångfaldsmötet eller om jag ska ge mina pojkar mat och sedan gå och lägga mig?
De var ute i snö igår för första gången i sina liv och det var en upplevelse! Timo var nog mer positiv än Sami och hoppade glatt runt i snödrivorna.
Mår jag bättre om en stund drar jag nog på mig termobyxorna och tar med mig Timo ut en stund.

Mer skrivet blir det ikväll, när det har hänt lite under dagen!
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: malin b

jaa fy fan det har vart svinkallt hos mig också! jävla fjärrvärme, har fan suttit här med tre tjocktröjor. :P

2007-11-16 @ 00:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0