Bajs (Peter)

Godkväll.
I brist på Peter som ska kika grejer på datorn så passar jag på att skriva blogg medans han ligger och lyssnar på nya Urwitz-skivan. Tråkig dag hemma idag som har spenderats i sängen och i soffan. Fick iallafall börjat med kortsorteringen. Håhåjaja.

Kom på den perfekta julklappen till mig. Biljetter till Göteborg Horse Show!
Underbart att man inte har någon som helst hästmänniska att gå med. Man vill ju inte tvinga med stackars Peter för att se på hästar även om han har erbjudit sig. Menmen, det löser väl sig som allt annat. Jag har en idé ..

vi ska gå ner och dricka te och nana.
pusspuss / peter

Ha en bra kväll!
Pöshar

Kommentarer
Postat av: Nettan

A-men! Räknas inte jag? Är inte jag hästmänniska kanske...? Jag som frågade Håkan om han skulle med... Han var med för några år sen men tyckte väl inte det var nån höjdare... Inte hans grej riktigt...

2007-11-29 @ 11:09:32
Postat av: Emmz

Jag ska också till Göteborgs horse show :D åk med oss vettja ! :D

2007-11-29 @ 16:15:15
URL: http://vowsofsilence,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0