bada!

Tjej ~30, rundlagd och med ett trött utseende kommer in och går fram till en anställd.
Tjejen: Var har ni Ipren?
Anställd: Ipren är inte bra för dig...(tittar menade på tjejens mage).
Tjejen: Jag VILL ha Ipren... fattar du?
Anställd: Men det är inte bra för dig! (Tittar igen mot magen)
Tjejen (högt): Jag är inte gravid, jag är bara fet!




Yeah, det är lördag! Lördagar är nog mina favoritdagar tror jag..
Peter jobbar idag och jag har pluggat lite samhäll och ska nog skriva om historieanteckningarna senare i eftermiddag. Det är matlagning på gång samtidigt och idag bjuds det på piroger, mums!
Ska ta en risk och göra en vegetarisk till mig, undrar hur det nu kan bli. Degen står på jäsning och jag borde göra klart det andra nu alternativt hoppa in i duschen..


Igår var det movianight med the homies och älskling. Det var väldigt trevligt, även om jag var typ dötrött och sov som en stock på tåget till göteborg sedan. Somnade fort sedan också och inatt sov vi Hela natten under samma täcke. Eloge till oss!
Nu vill jag ha hem Peter så man har någon att pussas med, synd att han skulle upp såpass tidigt att en annan inte hade ork att mysa en stund då. Det var knappt att jag var vaken när han gick. Stackars älskling; han står i dörren och säger att han älskar mig mest och jag mumlar "godnatt" som svar och då är klockan typ sju på morgonen.
Jag är dålig flickvän på morgonen, på kvällen med förrresten och ofta på dagarna med. Jag är inte så jävla bra egentligen. Uschans på mig.

Stod och funderade medans jag hackade lök förut, hur det skulle vara om Bill Kaulitz plötsligt kom in genom dörren. Och med min fantasi blev det en hel roman så jag fick avsluta mina funderingar och börja fundera på att göra pirogdeg istället. 2000 kronor på ingång, snälla Bill; var inte bög! Fast han är för snygg för att vara straight ..
Ja, han ser ut som en tjej, men det är det som är grejen liksom. Nej, jag är kär i Peter. Även om han inte ser ut som en tjej.

Jaja, nu behövs det duschas och sedan göra klart maten.
Åh, Peter har ju badkar! Där kan jag ligga resten av eftermiddagen!
Nu tänker jag hoppa i plurret och sedan laga mat.
Ha en trevlig kväll och  bli dukitgare på att kommentera inläggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0