Underbara dagar ..

Hejhopp
Vet inte om man ska vara överlycklig över en fantastisk dag eller vara småbutter för de mindre bra delarna.
Skriver iallafall så är det upp till läsren att avgöra.
Fick på bussen imorse reda på att vi inte alls har geografiförhör på onsdag, det hade de andra förra veckan och det är nu samhällsförhör istället. Tror ni någon berättat det för mig? Nej, varför göra det? Det är väl bra onödigt. Jag som blir så glad av överaskningar borde väl tycka att det är roligt? Nej, jag tycker inte det.
Får fråga Simona och övrig klass om läxor i fortsättningen.

Fick under första lektionen tillbaka mitt historieprov med stort VG och ett "Bra Rebecka". Då var jag nöjd.
När jag sedan fick reda på att Peter lyckats få ståplatsbiljetter till Kent i Trollhättan var min dag gjord och likaså att Nettan hade fixat stplats i Uddevalla på min födelsedag. Då var det lycka för hela dagen!
Dagen flöt väl på ganska bra, hade dans som uppvärmning på idrotten. Det var faktiskt ganska kul, speciellt eftersom jag har noll kordination så Isak skrattade ganska bra. Fast han skrattade mest hea tiden. Joakim var bättre på det där och jag fick in tekniken efter en stund! jaja, kul iallafall.

Sedan hem och plugga vilket Inte är det roligtaste, en tröst är att Peter är här. Men han tycker bara att jag är sjukt påfrestande och vill helst ligga och sova. I fred. Tråkmåns på honom. Underbart när man äntligen är frisk och inte bara vill sitta stilla hela kvällarna, då vill pojkvännen helst ligga och sova om kvällarna.
Jag får väl upp honom lagom till Prison Break sedan.


Håhåjaja. Det händer väl inte mycket mer än såhär nu. Småpojkarna skriker inte på varandra nu, vilket känns skönt med tanke på att Sami var väldigt elak mot Timo när de bodde ute. Han har väl mognat eller så har han bara insett att kulorna snart ryker på honom också. Guud, vad skönt det ska bli att ha dem ihop då!
Hoppas bara att de fungerar tillsammans, men det ska inte vara någon fara.. Mycket träning och mycket vilja så ska de nog funka tillsammans. Timo är snäll som ett lamm så honom är det inga problem med, förhoppningsvis så ska även lillbrorsan lugna sig några hekto och varalite mer sammarebtsvillig då..

Vi satt under middagen och pratade minnen från i somras, när vi var och fiskade och sådär och i brist på annat sitter jag ock kikar bilder och lägger ut lite favoriter! (även om jag borde läsa samhällskunskap)

image32
^ Peter och Rebecka fiskar        fotograf: Nettan

image34
Peter och Rebecka har varit på Naturhistoriska och passar på att vara lite onormala    fotograf: Rebecka

image33
Peter är nyvaken i vår hotellsäng i Halmstad fotograf: Rebecka

image35
jag fick sött meddelande av peter på magen, 19 februari.   fotograf: Peter


Nu ska Peter tydligen fixa med sitt Dreamteam, förlåt. Inte fixa, bara kolla. Usch, vad besvärlig man kan vara. Sedan ska Peter sova igen och har tydligen planer för hur övrig kvällen ska se ut. Hrrm, vi får väl se :)
Trevlig kväll!
Pöss och hej!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilka mysiga bilder! Bara jag som längtar till sommaren igen....? Skönt att det blev sånna biljetter vi/ni ville ha. Tacka vet jag hederliga telefonsamtal när det efter 15 sekunder är 15 minuters kö på Ticnet...
Ha en bra dag! *kram*

2007-12-04 @ 09:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0