Ullared, pysseldag och underbar helg!

Fredagens tur till Ullared blev superlyckad och jättetrevlig även om jag inte hittade allting jag hade velat ha. En låång runda på hästavdelningen med diverse drömmar om vad Nettans häst ska få när hon kommer hem. Usch vad fina saker de hade där inne! Jag kommer att shoppa som en idiot!
Det blev lite julklappar köpta iallafall och även en Supersöt Bh till mig själv som jag lyckades med utan att ens prova! Kul i bilen också med kusin och moster. Min släkt är nog bäst!

Igår bjöd jag och Peter hem Nettan och Håkan på lite pyssel. Vi storhandlade på Ica och åkte hem och bakade pepperkakskukar och lussetuttar. Det blev nog längre än vad alla inblandade tänkt sig, elva timmar räknade vi ut. Men väldigt trevliga elva timmar. jag har nog aldrig skrattat så mycket på samma dag någonsin tror jag. Jösses.
Jag laddar för nyår för fullt nu, woho! 
Väldigt trevlig kväll med många glada skratt och en väldigt trevlig hundpromenad med svägerskan. Det snackades skit om Er som läser bloggar men inte kommenterar, skärpning på er!
Det fixades supergod mat och grabbarna spelade tv-spel på blodigt allvar. Vi fick roliga filmer på detta!
En stund satt killarna vid Peters dator poch vi tjejer vid den andra och kikade bilder och roliga filmer. Wosh, jag måste be Nettan skicka den jag dog åt. Och massa fina bilder på hundar och hästar! Och Peter 2005 :D
Sedan vart det ännu mer tv-spel och Nettan och jag satt i soffan och hade trevliga diskutioner och vi spelade buzz alla tillsammans och pratade roliga saker.Helt plötsligt var klockan halv ett och det var dags att avrunda, vi somnade någon timme senare.

Bilder från kvällen:
image46
två tuffingar bakar pepparkakor

image47
konstverk 1

image48
konstverk 2

image49
efter middagen då grabbarna hamnade med tvspel

image50
det blev porr i soffan framåt kvällen (nej, nisse blev bara trött och la sig där!)

image51
ett stycke söt hund!

image52
och ett stycke söthund till


Att idag inte blev som tänkt skiter jag i. Det blev bra till slut och nu är vi i Trollhättan och har hyrt film. peter ligger nedkrupen i min säng och jag ska joina där för att se på Beck. Mysmys!
Ha en trevlig kväll, mer skrivet blir det väl imorgon :]
Kramar

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hihi, använder du så grova ord i din blogg, du...? Jag lämnade en del till fantasin i min, kan man väl säga...
Trötta har vi varit här idag, minst sagt. Det tar på krafterna att ha så trevligt som vi hade igår! Kram på dig och ha en trevlig kväll idag med!

2007-12-09 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0