Torsdageftermiddag

God eftermiddag!

Äntligen hemma igen och får lite mat i magen. Jag har längtat Hela dagen efter potatisgratängen jag gjorde i går. Mums, vad god den var! Grabbsen här hemma verkade också tycka att den var skaplig!


Hade tänkt sätta mig och skriva snabbt igår kväll men det blev inte riktigt så, hade en massa plugg att göra och sedan var det ju Stå Upp och pusskalas med älsklingstrollet! Men jag skriver idag och lägger in lite pictures då :)


Vaknade vid tjugo över fyra imorse och hade så jävelusiskt ont. Satt på toaletten fyrtiofem minuter och satt sedan i sängen till typ halv sex. Var hemma några timmar på morgonen sedan då det fortfarande inte hade släppt helt. Det var ganska skönt att ha tid att äta frukost för en gångs skull, dock inte lika roligt när magkramperna drar igång sedan. Suck.

Låg och sov en liten stund i soffan medans lokalnyheterna rullade på TVn.


Kom lagom till psykologin och fick kompletteringsuppgifter av Mi eftersom jag missat så mycket. Klumpen i magen blev genast mindre när jag nu vet vad det är jag ska göra för att få betygen jag vill ha. Eftersom psykologi är en En-termins-kurs tänker jag jobba arslet av mig och få minst VG.

Hon gick efter halva lektionen och mina otroligt mogna klasskamrater (de som satt kvar dvs) startade projektorn och satt vid datorn och spelade spel. Sedan fick vi andra sitta och titta på. Yeah. Tror jag fick någon bild därifrån också..


Damp på matte. Inget att skriva.
Jo, jag och KP fick sitta och skriva grejer till mentorstiden på måndag.
Då var KP sig själv igen. Gött mos.


Fick inlämnat min svenskauppgift idag också, som skulle vara inne idag. Äntligen blev något inlämnat i tid! Vi började se en dansk film med namnet Prag. Den var okej. Inte bra - inte dålig.

Fick tillbaka Katalogens Koder och mitt Citatarbete. VG på båda, vilket var det högsta betyget man kunde få på de delarna. Wihi! Jag ska fira med glögg sedan. Dock utan russin eftersom någon redan ätit upp båda paketen. Murgh.



Sedan finns det väl inte jättemycket mer att skriva.

Jag lånade Hänt Bild av lillasyster imorse då jag satt i soffan och tyckte synd om mig själv och blev minst sagt förbannad när jag läste en artikel om Britney Spears. Visst, tjejen har gjort mycket sjuka saker, men här gick gränsen. När de börjar skriva skit om henne när hon är mänsklig, då går det för långt.

"Britney beroende av sex" var överskriften. De flesta tjejer jag känner skulle reagera starkt på detta. Antagligen är personen i fråga som skrivit artikeln / godkänt den en människa som antingen fått alldeles för lite kuk eller som bara inte tycker om sex. För snälla; alla människor, både killar och tjejer, har ett behov av sex. Det är en naturlig drift. Utan denna drift skulle vi inte para oss och på så sätt utöka vår ras. That's it.

Jag kan räkna upp minst tio par på rak arm där det är tjejen - just det, tjejen - som vill ha sex oftast eller är den som oftast bönar och ber. Tjejer är lika kåta som killar, bara det att det är mer tabu att en tjej visar det.

Tänker tidningen ta ansvar när tjejer börjar fundera på om det är något fel på dem när de vill ha sex en dag och deras pojkvän Inte vill?

Jösses. Och klanka gärna ner på Britney Spears, då blir det ju mer troligt historien också.

Det fanns även en lista över vilka tio personer hon helst hade haft sex med. Att det fanns både killar och tjejer med på den, vad är det för fel på det? Nu får man inte stå för sin sexualitet heller. Tack!

Jag kan garantera att personer som Brad Pitt, George Clooney och Carmen Electra finns med på måånga människors lista.

SKÄRPNING FÖR FAN!


Nu slutar vi klaga och lägger in bilder istället!

image36
söt ponny står och väntar på att bli borstad

image37
det blev väldigt nyfiket när det prasslades med morotspåsen

image38
ett stycke söthäst i paddocken

image39
och snart är det dags för pepparkakshus. det blir favorit i repris - dock snyggare iår!

image40
och jag kan inte låta bli att längta tillbaka!

image41
när jag och lady hoppade julklappshoppningen -06 och jag vann "bästa kostym"titeln. Jag var haj!

image42
en söt rocco när peter och göran passade honom när nettan och nisse var iväg :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Sista bilden var bäst, tycker jag... Men jag är partisk också... :p
Va? *chockad som attan* är det en FJORDING du rider...!??? Nähe...? Du skojar... Med det namnet har jag fått för mig att det är en svartbrun kallblodstravare... Möjligen varmblod... Men INTE en fjording!? Dom ska ju heta saker som Birk, Lucas, Kalle och liknande....
Jösses, nu kommer jag inte kunna sova inatt... *kliar mig i huvudet av chocken* Välkommen upp efter 18 december för att rida RIKTIG häst! :P

2007-12-06 @ 18:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0