Skriver inemellan ..

Tjoho.
Idag skrivs det snabbt under pågående historielektion. Letar runt på nätet efter Romarnas syn på kvinnor under stormaktstiden för typ två tusen år sedan. Simona och jag sitter mest och gör annat men det blir nog ett bra arbete til slut ändå!
Hade tänkt skriva igår och lägga in bilder från stallet då också men det får bli när jag kommer hem tror jag. Söthästen var söt som vanligt men då paddocken var frusen och det var kolsvart ute blev det till att skritta runt några varv och sedan mest stå och borsta. Inte mer än så. Fick läst lite ur boken om Kent och måste läsa till helgen också eftersom uppgiften ska lämnas in nästa vecka.

Håhåjaja. Idag kommer Petertroll hit och det är alltid trevligt. Speciellt när man inte har en massa läxor! Ska bara skriva klart diktanalyser och lite sånt men det är inte svårt. Jag valde Trubbel. Fin som tusan :)

NU ska jag få lite jobbat.
Skriver mer när jag kommer hem, förhoppningsvis intressantare då!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kräver att få se bild på pållen!
Ha en bra dag, kram på dig

2007-12-05 @ 10:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0