Sami <3

Godkväll.
Jag har lugnat ner mig en del sedan förra inlägget och fått lite gjort.
Var hos mormor och morfar och hämtade granris till mina kransar och fått gjort en som inte blev så bra. Den får mamma köpa tror jag. Sedan har småpojkarna fått sina burar fixade också, Timo har fått mindre och Sami har blivit rumskompis med honom, dock med vägg emellan. Och kvällsmat till dom också såklart.
Ska försöka städa källaren litegrann imorgon också så det blir fint igen där.

Har skrivit om min intervju i psykologi till inlämning så den ska jag ge läraren imorgon. Denna veckan blir det mycket plugg! Menmen. Imorgon kommer Peter också, tjoho!
Nu ska jag ringa honom och sedan ska jag sova!

Puss och hej -
gåsleverpastej (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0