Sagor för barn som är vuxna nu

Passar bra som överskrift då det finns med på min önskelista för i år .. Har kommit på en hel del jag vill ha nu, så jag passar på att skriva upp medans jag kommer ihåg:

* pengar
* röd/svart korsett

* underkläder, helst trosor helt i spets

* laptop

* Tommy Lee - Tommyland: the Ride

* mysiga pyjamasbyxor!
* biljetter till KoRn!
* biljetter till Iron Maiden

Så mycket kom jag på nu, grattis mig!
Har fått köpt en del idga och nu försvann min skrvinspiration och nu ska jag göra klart psykologiarbetet!
Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jösses, det var varken billiga eller helt enkla saker du hade på din önskelista... ;-) Hoppas att du får det...! Mig vet du ju redan vad du får av...
Ha en bra dag!

2007-12-18 @ 07:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0