Måndag

Jahopp, psykologiläraren var hemma för vård av sjukt barn så vi fick skutta hem istället. Nu är det bara idrott kvar och jag hoppas att det onda har gått över till dess. Suck! Såfort man kommer hem börjar det göra ont ..
Fan vad trött jag är på det här!

Utveckligssamtal i eftermiddag och sedan direkt hem till Petertroll!
Hoppas bara att jag hinner med bussen, annars blir det så sent. Ååh, massa mys ikväll och mat och grejs. Och svenskan måste göras till imorgon. Jag börjar med den på bussen sedan, det är inte så svårt så det ska inte vara några problem.
Nu blev det trött. Ska nog vile en tjugo minter och hoppas att det är bättre så att det kan bli skola sedan.
Pösshaj sålänge!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Menar du att du går tillbaka till skolan för att vara med på idrottslektionen...? *chockad* Det måste vara något allvarligt fel på dig... :P
Hoppas ni får en trevlig kväll i alla fall!

2007-12-10 @ 14:53:25
Postat av: Sandra

sönos, ser du jag skriver :) hoppas utvecklingssamtalet gick bra, TOMAS wiiie :):)

2007-12-10 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0