Kranskväll!

Nu är båda två gjorda, grunddelen iallafall. Nu ska det bara dekoreras lite mer och sådär.
 
Den första ska få kanelstänger eller kottar, rött band och lnågon grön kvist. Den är gjord av rent granris och behöver därför liite mer dekoration. Denna är till Marie!
image44
image45
Nettans är gjord av tuja, som våran stora häck består av. Funderar på om den kanske blir bra så, med endast ett band i? Det blir nog en eller två kottar i den också, det blir sötast så!

Wihi, jag har fåttt en massa gjort idag! Stolt över mig själv måste jag säga!
:)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jättetjusig ju! Min var finast! =) Ser fram emot att sätta fram den här hemma... Slår vad om att Laban blir störtförtjust och ska gnida sig mot den en halvtimme....
Maten smakade... ja, inte bättre än vad McD brukar göra... Men det var mat i alla fall....
Längtar efter att julpyssla... Pepparkakor, knäck och apelsiner med nejlikor i.... Man kanske skulle fixa nån dag i helgen... vad gör man mer...?
Kram på dig!

2007-12-06 @ 22:07:02
Postat av: Nettan

Min krans var såklart finast...! =)
Vad sugen jag blev på att julpyssla då...! Man får väl kanske ta och göra det nån dag så att man kommer i stämning ordentligt...
Jättefina kransar i alla fall, ser fram emot att få dekorera med min här hemma...!
Ha en bra dag!

2007-12-07 @ 10:37:08
Postat av: Nettan

Nämen, det första svaret kom ju aldrig fram igår, sa min dator.... Jaja, då svarade jag två gånger... Datorns fel, så du inte tror jag är helt konstig....

2007-12-07 @ 12:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0