K*K

Jahopp, jag kom alltså till Gamlestadstorget, sedan brast det. Hela bussresan hem till Trollhättan var en plåga och när jag väl kommer hem efter en och en halv timme har det fortfarande inte släppt. Jag har suttit lägst bak på bussen och vridit mig och gnytt som en hundvalp och bara önskat att vi ska köra av vägen så att jag får dö ifrån eländet. Jo, så ont gör det.

Inte blev det bättre av att komma hem och sitta i lugn och ro. La mig i sängen, nära elementet omen det släppte inte för det. När det väl släppte någorlunda gick jag, mitt dumme fan, på toaletten och nu är det igång igen. Jag betvivlar att jag kommer till skolan överhuvudtaget idag  vilket jag verkligen behöver. men jag får mejla arbetet till svenskaläraren.

Ska göra allt jag kan för att orka mig ner i tvättstugan och tvätta Peters jobbtröjor. hur man skulle sammansätta orden "jobb" och "piké" till ett blev för jobbigt. Sedan ska jag FÖRSÖKA att få upp alla kläder från golvet och hänga in dom i garderoben och sedan FÖRSÖKA göra lite julfint inne på mitt rum. Även hos ninisarna om jag får må så pass bra idag. Ska sätta lite en- och tallris i vaser i mina fönster och pynta med lite glitter så att man får lite julstämning där. Nu ska jag försöka skutta neråt. Skriver emr senare.

Hoppochhej

(tack för kommentaren, Sandra. fortsätt gärna kommentera!)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Usch då, stackare... Prata med läkaren igen om du har så ont, kanske...? Är det stenar/grus kan man ju ta bort dem på mååånga sätt så att du slipper ha så förbannat ont. Lider med dig. *tröstkramar*

2007-12-11 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0