Göteborgsnatt

Godkväll, sista inlägget för idag.
Sedan föregående inlägg har följande hänt:

* Utvecklingssamtal och en massa beröm från min manlige mentor med orden att jag är mogen och smart. man tackar! Plus att jag uttrycker mig bra skriftligt. Tacka bloggen för det, tror jag. Även papi satt och öste beröm, något jag tyclker är jobbigt. Beröm i allmänhet är jobbigt. Beröm om fin kropp osv är det värsta som finns. All beröm är jobbigt. Det är ju så uppenbart hur människor ljuger

* Bussresa som tog kortare tid plus att jag hann precis med den tidigare bussen så jag var här en halvtimme tidigare än beräknat. Gött värre!

* Peter och jag har avnjutit en fantastisk nobelmiddag tillsammans bestående av pizza fråjn juventus och ramlösa. gött värre det också! Men så måste man ju lyxa till det ibland också!

*Jag har fått klart mitt svenskaarbete som ska vara inlämnat imorgon. Fick en fråga i parövningen på draman: "vad gör du när ett arbete snart ska lämnas in". Svaret blev att det är då jag börjar. Dock instämde Gabbe i det så jag var inte helt ensam. Suck. Jag kan aldrig börja i tid, men det gick superbra och var välsigt lätt. Cred till mig!

* Tog mig ett låångt bad som belöning eftersom Peter däckat i sängen, han har haft en tuff dag mitt sockergryn! Varit redigt duktig på jobbet och grejer. Har fått upp honom så att han ska duscha innan Prison Break men han har nog somnat i bdadrummet då det inte har hörts ett ljud där på femton minuter ..   

Nu ska jag poppa popcorn och koka tevatten, sedan blir det prison break och myyyys!
Upp tidigt imorgon och åka med bussen till skolan!
Nu kom älsklpälsk och Prison Break börjar!
och ont i magen har han ..

Sov gott!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Nettan

Härligt sådär när man har lite flyt i livet...!
Du tror inte att du får beröm och komplimanger för att du förtjänar dem...? Har svårt att tänka mig att ALLA människor omkring dig är notoriska lögnare...
Ha en bra dag!

2007-12-11 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0