fredag, lördag, söndag&måndag

BILDER FRÅN HELGEN


image54
timo och sami var glada efter lång promenad att de fick ordentligt med mat i magen!


image55
jag och peter gick på herr anttilas spelning på kulturkåken!

image56
och peter var fedt snygg (?) i bellas glasögon
image63
anttila in action


image57
anttila och petertroll!
image58
peter städar iordning och jag terrar folk med kameran!



image60
en (tydligen) glad rebecka innan julbordet!

image61
peter och mamma min!

image62
peter, som är nyklippt och schnögg!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fina bilder! Knappt jag kände igen min egen lillebror med glasögon på.... Söt kanin ju...!
Måste bara säga att din mamma och Peter inte direkt ser ut att vara bästa vänner på den bilden... Ser ut som att de demonstrativt tittar åt varsitt håll... Hihi...!
Ha en trevlig kväll i alla fall!
Kram

2007-12-17 @ 19:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0